....tisdag eller torsdag...?!?

Jag skrev "Godmorgon torsdag" på facebook i morse... nog för att tiden går snabbt men det var inte torsdag idag! ;O)   Jag är trött...idag oxå! Vaknade redan vid 04:30 av det är någon som försöker ta sig in i vårt sovrum.... ....det är Saxon som sitter på en tv-högtalare utan för sovrumsdörren... och så slår han med tassen på dörrhandtagen för att dörren ska öppnas. Smart katt...! Jag försökte ignorera honom men var till slut tvungen att gå upp och släppa ut bägge katterna. Slumrade till men vaknade kl.05:15 när Lars gjorde sig klar för att gå på jobbet.... .....somnade om..tror jag och vaknade kl.06:00 när klockan ringde... stängde av och somnade om..... vaknade 06:30 av att två dyngsura katter vill in genom balkongdörren..... Dax att kliva upp!   Packade hela bilen full med källsortering.... ...glas...plast...pappförpackningar och pant! Förundras ännu en gång över hur mycket förpackningar det blir på en vecka eller två!   Idag kommer Italienresenärerna hem.... jag hämtar Lena och Karin vid flyget ikväll.   Japp då kör vi på ännu en dag...en tisdag! :O)      

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja torsdag hade ju iofs vare trevligt...men vi tar en dag i taget..:)*snart helg ändå* Kram!

2013-09-17 @ 11:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0