Alone again..!

Idag är jag själv på kontoret...
....Nils är i Stockholm på utbildning över dagen!
Men torsdagar är lugna dagar så det funkar utmärkt!
 
 
Ikväll är det styrelsemöte + årsmöte i Lillänge gårdsägarförening...
....hemma hos oss i vårt "ickefärdiga kök"....men det funkar väl.
Har köpt pajer och gör en sallad...
lite vin å vatten till det och Voila - "fikat" är serverat!
 
 
I morgon är det fredag...undrar om vi ska till stugan...?
Jag är nog hellre hemma och fixar färdigt köket...
inte så mycket kvar men ändå.
Vore skoj att ha ett fungerande kök till påsk.....
.....tänkte bjuda hem grabbarna på Påskbuffe`!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Här blir det också påskbuffé med familjen men först fredag med en AW sen en veckas semester mot påsk. Nice...tänker bara pyssla lite och se om nåt projekt dyker upp :)

Svar: Ska du på Afterwork i morgon...?
jamtlandspower

2014-04-10 @ 18:51:12
Postat av: Marina

Jajemän..:) Jag och sis beger oss mot närmsta pub kl.16.05 - Hakar hon på?

Svar: Jag kanske hakar på....man vet aldrig..?!? 😜
jamtlandspower

2014-04-11 @ 09:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0