Jetlag!

Det går väldigt bra idag....känner inte av nån Jetlag...ännu!
 
 
Men igår var jag vansinnigt trött!
Vi kom hem vid 16:00 på eftermiddagen
och då hade jag varit vaken i 24 timmar
och min kropp hade 11:00 på förmiddagen...
jag hade väldigt svårt att sova på planet...
sov kanske en timma från och till.
Vi käkade middag i vanlig tid trots att vi inte var så sugna....
vilade och såg på TV...jag somnade framför TVn i ca 20min.
Sen var jag uppe så läng som jag kunde...
till klockan var 24:00 svensk tid ( 18:00 USA)
Somande och sov gott till klockan ringde i vanlig tid vid 05:30 i morse.
Och jag känner faktiskt inte av nån jetlag...ännu!
Kanske är jag inte så kännslig...eller så kommer det ikväll!
 
 
Det är skönt att vara hemma...och gott med svenskt kaffe! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jetlag, är det förkortning på Jet vä i olag?

2014-04-09 @ 19:45:44
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0