Lördagsjobb...!

Idag ska vi pyssla med köket....jag ska måla färdigt luckorna bland annat och Pelle ska få gasolhellen på plats. Det blev en mysig After Work igår....först öl på Dahlwinnies och sen vin på Jane Doe där Marinas son Alex spelade.Men jag tog bussen hem vid 19:30....det ska ju som sagt fixas här idag så det gäller ju att vara pigg idag...å det är jag! Tänker att jag ska hinna en promenad oxå idag....och så måste jag på jobbet och hämta min laddare till mobilen - min mobil är som sagt utan stäm...bara så ni vet. Ring på Pelles mobil om ni vill nå mig! I kväll kommer Lena hit på middag...det blir trevligt! Nu måste jag få på mig målarbrallorna å sätta fart...min arbetsledare är redan på G! 







Kommentarer
Postat av: carina frissan!

Tack snälla igen för en jättemysig kväll ..å lycka till med målningen ...trevlig lördag på er ..kram!

2014-04-12 @ 10:21:40
Postat av: Marina

Tack goa söta för en alldeles lagom AW - taxi hem strax före åtta. Uppe med tuppen och full fart idag :) hälsa ByggareBob aka Pelle och ha en mysig middag . Kram och hälsa Lena

2014-04-12 @ 12:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0