Saxon 4 år!

Idag fyller vår gosiga Saxon 4 år....Grattis till honom! <3
Tänka att det redan är 3,5 år sedan vi hämtade honom....
liten var han då...men lika gå och söt som nu!  
 
Jag har varit på massage hos bästa Kerstin....
hur skönt som helst!
Tack för det Kläm & Knåda!
 
Jobbar undan nu då så att jag med gott samvete kan sticka till NY i morgon.
 
Och packa ikväll då....hur kul är det när man inte har några fina kläder...!
Tar med mej få kläder och handla nytt där i stora staden
det blir min strategi!
Känner mig redan nervös och flygrädd.....
inte kul detta med flyget!
Men det ska bli underbart att träffa Lars äntligen! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha det bra i NY, hälsa Lars<3

2014-04-01 @ 20:30:37
Postat av: Annika

Å så kul! Du behöver ett par bekväma skor - du kommer att gå mycket. Eller så inte - men det är lite häftigt att gå på Manhattan och kolla alla hus etc.
Trosor köper du på Victoria Secret -så du behöver bara ta med dig några stycken. Sedan så finns det en massa härliga träningskläder,och vanlig kläder också förstås att handla och outlets här och där med allt! Vi var på ett i Jersey - tror det heter Jersey garden och dit gick det bussar. Rätt nära Empire finns en bar/restaurang i två våningar med god mat och icke att förglömma god öl! Ha en underbar tripp!

2014-04-01 @ 22:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0