Flyttat till Lugnvik!

Idag bar det av...jag flyttade hem till Tilda i Lugnvik medans matte å husse är på resande fot. Nils lämnade Tilda hos mej på jobbet i eftermiddag och så får jag ha Mariells bil så att Tilda och jag tar oss emellan jobbet och Lugnvik. Vi har varit ute på en lite promenad ikväll efter att vi ätit middag. Men det blev bara en kort prommis eftersom hon har opererat ett ben och ska ta det lite lugnt! Sen har jag förvällt kantareller som jag köpt av grannen och så har vi varit ute på kvällspinken. Nu sover hon sött min goa Tilda! Det verkar vara ett bra beslut att jag bor hos henne å inte tvärt om..! ❤️






Kommentarer
Postat av: Marina

Va mysigt :) här har vi haft "Hejdåmiddag" då Alex flyttar på torsdag och ville passa på att umgås med storebror. Det blev en kul kväll med mycket prat. Sov nu så gott ni två...😴

2014-08-19 @ 23:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0