Löööördag...!

Tilda lät mej sova till klockan var 8...helt otroligt! Sen tog vi en morgonpromenad...! Skönt med hund på det viset...man kommer ut! Idag har jag träffat Marina...först tog vi en promenad med Tilda i Minnesgärdet...ännu en promenad å klockan var bara 11:30...! Tilda är verkligen stark dom en oxe...så jag får liksom ett gym.pass varje gång...! Sen åkte vi till Stocke Titt och fikade....vi satt ute men Tilda var i bilen. Hon tjöt å pep å gnällde så jag hämtade henne...då öppnade sig skyarna och vi fick ta skydd i bilen alla tre...Blev en snabbfika..!  Så åkte vi till båtklubben och hälsade på Pelle som är där på arbetsdag...grillning...bira å bada. Blev en massa rännande fram och tillbaka efter ombyte...badbyxor....handuk..! När jag släppt av Marina så åkte jag och fixade trisslotter till gänget från Körfältet som har kräftfest ikväll...jag kan ju inte vara med men fixade min del av triss i alla fall. Så vill Pelle ha hämtning i Mjälle ikväll efter festen....orka tänkte jag...! Har nu fixat så att Emil hämtar sin far så slipper jag ränna mera. Blir en lugn hemmakväll för Tilda och mej....vi är helt slut...! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Ja tack för idag vännen - friskt vågat hälften vunnet... Ligger raklång i soffan men har lovat göra pizza om en stund :) ska bara vila lite till 😉

Svar: Tack själv! 💞
jamtlandspower

2014-08-23 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0