Loppis!

Idag har vi haft loppis i Erikslund...i ett strålande väder! Vi var fyra utställare från området och två utifrån...bla. fina Marina.. ! Kul med folk utifrån! 👍💕
Det gick sådär på loppisen....lite folk å lite intresse...! Jag sålde för ca 400kr...å handlade för 150...! Ikväll blir blir det surströmming i loppistältet...det blir jätte kul! Nu har Nils och Marielle kommit hem å dom har hämtat älskade Tilda...! ❤️ Tilda blev naturligtvis jätte glad att husse å matte kom hem....meeen åhhh vad jag kommer att sakna henne. ❤️











Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var så skönt att vara ute i solen även om jag kunnat vara bättre förberedd :) Röda korset blev glada av min

2014-08-30 @ 18:01:21
Postat av: Anonym

...mina saker :) Slöat i soffan, ätit god mat - nu en kall och TV. Önskar er alla en underbar surströmmingsfest! Kramar ❤️

2014-08-30 @ 18:03:14
Postat av: Anonym

....sa Marina 😎

2014-08-30 @ 18:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0