Mitt i natten....

.....å jag kan fasen inte sova! Vänder och vrider på mej å snurrar i sängen....jobbproblem dyker upp i mitt huvud...och tankar på ungarna och livet....hur det blev....hur dom har det....hur dom mår...! Allt i en enda sörja...huller om buller tumlar tankarna runt där inne i mitt huvud....som kläder i en tvättmaskin...! Jag ber tyst en bön med hopp om sinnesro...! Jag kan ju inte göra något åt "hela livet" nu..här mitt i natten...! Blundar och försöker andas lugnt....farmors ord kommer för mej..." Det blir aldrig så hemskt som man tror!" I morgon känns det säker bättre....i morgon är en annan dag...! 

Tack bästa Lena för besöket i kväll! ❤️




Kommentarer
Postat av: Marina

Haha....skrattar åt bilden men fy för att inte kunna sova utan att försöka lösa "världsproblemen" :( kramar!

2014-08-27 @ 08:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0