Sova å vakna....sova å vakna hela natten...!

Inatt har jag sovit som en kratta...
Alice har kutat ut å in och fört o-liv hela natten.
Hon har säkert kommit in med 3 möss....!
Ogilla skarp..!
Jag flyttade mig till ett av gästrummen till slut
men då stod hon utanför dörren å jamade högt och länge!
Klev upp före det att klockan skulle ring....
ingen ide att försöka somna om!
Trött idag oxå då...!
 
 
Ikväll ska vi ha middag med Nils och Mariell och Emil och Elina....
Lars jobbar tyvärr kvällen och kan inte vara med.
Vi ska fira att Nils fyllt 25 och att han och Marielle har förlovat sig.
Måste bli denna veckan då Marielle jobbar i helgen
och sen åker ju turturduvorna på semester nästa vecka.
Så idag måste jag ge mig ut och skaffa presenter....
har verkligen ingen aning om vad jag ska köpa...!
Får ta en långlunch och fixa detta!
Sen hem lite tidigare för att sno ihop en god middag!
 
Verkligen inte rätt dag att vara trött på...! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0