4: advent..!

Idag har vi tagit en lång skön promenad...Härligt väder! På efteiddagen har vi bakat kakor och klätt granen...dvs..Pelle och Lars har bakat och jag har klätt granen. Nu har vi kat middag...potatis, kalvsylta å rödbetssallad. Nu gäller det att ladda inför två intensiva dagar på KAPAB...måste räkna löner i morgonbitti ...! På eftermiddagen i morgon ska vi fixa de sista klapparna och sen ta en julöl på Dalhwinnie..! Inte många klappa kvar att fixa..Lars har varit svårast i år...! 
Pelle har jag oxå kvar..en jag vet vad jag ska köpa! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Vi är lediga till den 2 januari ✌️ imorgon blir det att handla färdigt maten och nån julklapp - på tisdag bolaget och sista klapparna . Sen är det Jul 🌲🎅🎁

2014-12-21 @ 23:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0