Så var det gjort...

....två hårda arbetspass och mu är jag ledig i 14 dagar! 
Jäklar i min låda vad vi har haft mycket att görs på jobbet...! Kul och bra men skitjobbigt...! Igår var Oelle ock jag på stan å handlade de sista klapparna,..avslutade med mat och öl på Sir Winston ( det var tyvärr fullt på Dalhwinnie...!) sen tog vi en promenad hem...! I kväll har jag dukat julbordet...slagit in julklappar och nu ser  vi på Uppesittarkväll och spelar Bingolotto....och väntar på Lars som jobbar till 22:00...








Kommentarer
Postat av: Marina

Vi bränner på spjällen imorgon innan vi går till syster. Lingoncheescake skall också gräddas och en grönkålssallad a la 2014 års hipsters och Sebbes currysill.... Sen är det julafton och Izzies stora stund ❤️

2014-12-23 @ 22:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0