Hej mitt vinterland....

Så kom då snön...som vi visste att den skulle göra!
Ganska mycket har det kommit under natten...
vackert och mycket bättre än snöslasket som varit...
tycker i alla fall jag!
Nog om vädret...det är ju som det är med det!
Jobba några timmar är det som gäller idag..
.i alla fall fram till kl.2-3 måste jag jobba.
Sen kan det hända att det blir en liten AW
med Marina å Carina - Trevligt som tusan!
 
Pelle åker till Huså....men jag blir hemma i helgen.
I morgon ska jag måla köksluckor och städa undan lite
i vårt kök som är som det är tills försäkringsbolaget behagat komma hit
och byta ut golvet!..
....och så ska jag träffa bästa Lena över en öl och en bit mat.
 
Men först jobba undan...lönerna!
 
Trevlig Helg hörrö!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maigiz

TH ❤️

2014-02-21 @ 13:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0