Jag försöker verkligen.....

.....att starta denna veckan i positiv anda...
Verkligen försöker!
Men det går sådär...!
Tog en promenad till kontoret och det var INTE kul i denna halkan...
varför tog jag inte mina Icebug kan man ju fråga sig!!??
Men åhh så ljust och härligt det är nu...
redan vid 7 tiden då jag travade iväg var det ljust! 
Väl på jobbet så känns det bra till första telefonsamtalet plockar ner mej på jorden...
....en missnöjd kund!
Han hade inte fått den kredit vi hade kommit överens om...påstod han!
Men vid närmare undersökning så hade han fått den för flera veckor sedan.
Tur att man spar alla sina små lappar å antekningar...!
 
Detta med ljuset tilltalar mej...
att det faktiskt är ljust på morgonen när man beger sig och på kvällen när man ska hem...
Våren är på G...lite svagt men absolut på G!
 
Sportlov...man borde få ha sportlov som förr när barnen var små..
vara i stugan å åka skidor...grilla korv å dricka varm cholklad!
Inga lov har man...jobbar längre å längre dagar....
hackar upp semestern i småbitar för att få det att stämma med övriga på jobbet....!
 
 Nu har jag klagat färdigt för denna veckan...kanske....om ni har tur!
Puss på er och detta blir nog den bästa veckan på länge...eller hur!
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

http://www.youtube.com/watch?v=y6Sxv-sUYtM&feature=kp Den här blir man såååå glad av..:) Kram!

2014-02-17 @ 13:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0