Svettigt....!

Jobbigt idag....med svettattacker som kommer å går!
Inte mår jag dåligt på något annat sätt...bara svettningar.
Det är väl åldern som tar ut sin rätt!
Det är lugnt på telefonerna idag...
.....har haft besök av en leverantör
och så har jag köpt sommarpresenter till personalen! :O)
 Nils och jag varit på och handlat lite kontorsgrejer.
 En hel del pappersjobb är det
 eftersom idag stängs vårt gamla bokföringsprogram....
nu blir det till att köra fullt ut i det nya...som vi ju ska!
Pelle är på resande fot idag....vet inte vart dock...
han kommer dock hem ikväll.
 
Vi har plusgrader här i Jämtland och floder av smältsnö
 som rinner efter gatorna...
.liknar mer april än februari tycker jag!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Här har vi haft 11 grader varmt i dag. Crazy!

2014-02-24 @ 17:20:10
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

Skönt att magsjukan gick över - skit med svettattacker...:( Men som Strindberg sa: Livet är inte för amatörer...

2014-02-24 @ 21:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0