Ombytta roller!

På grund av sjukdom har vi tvingats byta arbetsuppgifter på KAPAB....Emil svetsar blad och jag packar varor för leverans. Det är tungt att vara på verkstan...betonggolv att stå på...kliva å klättra i hyllor...bära och stressa mot en deadline! Jag var helt slut när jag kom hem igår...fixade middag och somnade. Sov i soffan mellan 19-22....bytte till sängen och sov till kl. 6 i morse...är fortfarande trött! Nu är det bara att gå på igen...hela veckan blir det så här + plus nästa...sedan semester i två veckor och sen lika igen. Vet inte hur länge personen ifråga blir sjukskriven...men det kan bli länge...! Ikväll ska jag till Biggan på middag....om det är bra väder ska jag cykla till Grytan....kanske någon kan hämta mig senare ikväll...! Redan onsdag och solen skiner! 






Kommentarer
Postat av: Marina

Ledighet eller sjukskrivningar av medarbetare kan vända upponed av planerad verksamhet :/ Vi var till Kungsgårdsviken igår med bror och barnen. Stilla på sjön och varmt och skönt. Idag ska badbryggan på båten slipas och imorgon blir det Ikea 😜 Hälsa tjejerna!

2014-07-02 @ 09:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0