På jobbet....!

Var tvungen att jobba några timmar idag....har räknat löner och betalat räkningar. Det blev 3 timmar! Sem har vi packat husvagnen och då har jag jobbare på Katthemmet några timmar. När jag kom därifrån så åkte vi och handlade mat till Lars som ju ska vara hemma och jobba! Det blir billigare  jag handlar maten till honom än att han ska handla och vi bli skyldiga honom....det kan bli dyrt. Nu har vi ätit en sen middag och och ska snart sticka med husvagnen...vi blir ute i ca en vecka! Jag har ingen lust stt åka....men det ändrar dig nog vad det lider! Just nu är jag för stressad och trött för att tycks att någonting är skoj....! Vi vara vara hemma och dö frför TVn....som vanligt! Ma råkes! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0