Regniga måndag....

Vaknar kl.6 trot att det är semesterdag nr.1 men lyckas att somna om. Klockan 9 kommer Nils....han och Peöle ska mela bilar. Tilda och Kiito är med så jag blir hundvakt. Det är meningen att vi alla ska vara ute men himlen öppnar dig så bilmekarna och Kiito får flytta in i garaget och jag å Tida går in.....till katternas stora förtret...! Alice går upp på övervåningen och Saxon lägger sig i em stol på verandan. Det är tråkigt inne tycker Tida så hon testar mig hela tiden....hon är ju bara 6 månader men stor å stark som en oxe! Hon har oxå problem med ett ledband så hon går inte ta några långa promenader och det gör ju att hon inte får görs av med nån energi...! Nu tror jag faktiskt att hon tänker sova en stund...Hoppas det! 






Kommentarer
Postat av: Marina

De är så fina! Varmt att va hund nu..:(

2014-07-14 @ 16:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0