Ett fasligt rännande!

Vaknade före klockan 6....! Varför kan man undra! Vi hade en trevlig kväll igår hos Emil och Elina god mat och dryck. Vädret var från å till och vi sprang ut å in mellan skurarna...men för det mesta gick det att sitta ute! Grabbarn som hyrt vår källare tog studenten i torsdags och har nu flyttat hem...dom kom upp med en blomma till mej och en wirre till PK...- Gullig grabbar! 😊
Lena hämtade mej vid 10 i morse och sen har vi varit både här å där...Började med att besöka Lenas mamma Berit ßon skulle prova ßkor. Dom passade inte så det blev att byta dessa på Lillänge...sen gick vi på Bolaget å köpte vin till min granne som jag lovat hjälpa...hem på Kallkällvägen med det och sen ut till Valla å hämta bilen som stod på båtvarvet eftersom Pelle sjösätter idag och ska köra Solöga till hamnen på Frösön. Jag körde bilen till frösådd båthamn rå att PK skulle ha den där när han kom till hamn. Sen fikade vi på Svenssons Kaffe! Mysigt stt sitta ute men himlen öppnade ßka och det kom en åskskur som heter duga. Sen åkte vi på ny heminredningsexpert affären Expo och Lena shoppade loss! Köpte sedan jordgubbar och åkte tillbaka till Berit med nya skor å lite gofika! En heldags rännande...men kul hade vi! Ikväll skaPelle och jag hem till Lena för lite balkonghäng...å vin å ost! Vad har du gjort idag då...?

Härlig fest med Elina & Emil







Grabbarna i källaren har flyttad! 

Blommor å Wirre! 



Fika på Svenssons Kaffe med Lena! 


Jordgubbar hos Berit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0