Sommaren är kort....

....det mesta regnar bort....!
 
Eller i alla fall är det jäkligt blåsigt och kallt...
tror vi har 10 grader idag och hård vind.
I morgon ska det regna hela dagen
och på midsommarafton blir det växlande molnighet och 9 grader,
men inget regn...!
Det var vädret i midsommar det....
inget man kan göra något åt....
bara att acceptera...men ändå...!
 
 
Vi åker till vänner i Fyrås i midsommar..
...drar med en husvagn ( förhoppningsvis är någon av vagnarna ledig!)...
jag vägrar att tälta!
Jag tänker att vår sommar är så kort
vi behöver inget dåligt väder!
 
 
 Idag tänker jag sluta lite tidigare
så jag hinner hem och röja inför kvällens tjejmiddag....
....det är som det är när man inte är hemma en helg! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0