Struligt....

Denna vecka är mer än lovligt strulig!
Idag måste allt komma i ordning...
det ska plockas å städas å ställas på plats
för i morgon är det FR2000 Revision.
Det är då vi får vårt betyg på hur företaget funkar i praktiken
.Mycket att göra idag alltså!
 
I morgon kväll åker Jag och Lars till Uppsala och Luddes student...
Sewe ska oxå åka med oss.
Vi hoppas på att komma iväg senast kl.17....
Lars trodde att kunde sluta lite tidigare ( han jobbar egentligen till kl.17!)
 
 
Och som grädde på moset så har Nils omtenta på sin kurs
och måste till Stockholm på onsdag för en tenta på ondsdag kväll...
sova över någonstans och ta sig tillbaka till Östersund på torsdagmorgon...!
Varför måste allt köra ihop sig...?? Varför måste allt ske samtidigt...??
Det får lov att gå...
....Pelle får hjälpa till och svara i telefonen på onsdag eftermiddag...
och jag får koppla upp mej och vara tillgänglig på torsdag förmiddag.
Allt går att lösa...det är bara olika svårt!
 
 
Jag blir kvar hos syster i Uppsala hela veckan...kommer hem på söndag.
Det blir nog några dagar i deras stuga oxå...det blir mysigt!
Hej å hå...min ludna tå... som Cina brukar säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0