Tröttmössa...!

Eftersom det blev sent igår...vi så på fotboll...
så är jag vansinnigt trött idag - och så regnar det!
Men det känns bättre efter en promenad till kontoret
i stilla sommarregn.
 
 
Idag är det egentligen en sån dag
jag önskade att jag kunde stanna kvar hemma...
sova ut och sen bara se en bra film
å dricka kaffe i massor.
Jag var bättre på det förr...
....att ta "time out" och låta livet komma ikapp.
Sånt behöver man när man springer fort genom livet!
....som jag ju gör...!
 
 
Och så måste jag boka en massagetid...!
Nu är jag utan massös igen...
nr:2 har oxå slutat...!
Undra i mitt stilla sinne om jag sliter ut dem...??
Har i alla fall fått tips på en tjej...som jag ska ringa idag!
Min kropp skriker efter att bli knådad! 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Marina

Hallå där! Vi har haft en semestervecka med städning av förråd skåp kökssoffa och annat, sjösättning av båt, reashopping, fotboll...just nu straffsparkar Brasilien /Chile..spännande!

2014-06-28 @ 20:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0