Vardagen knackar på !

En vanlig dag på jobbet idag....nya dataprogram att svettas med. Inget vidare väder....kallt och blåsigt så man knappt vill gå ut. Tog en promenad lite snabbt på lunchen.... Men ikväll blir jag inne i TVsoffan! Vi ser på fotboll Tyskland - Portugal!  Undrar vart Saxon tagit vägen...har inte sett honom sedan jag kom hem igår...den lilla rymmaren! ? Planerar en midsommar i Fyrås med vänner....hoppas att någon av våra husvagnar är ledig så jag slipper tälta...Det ska bli kallt i midsommar! Undrar vad vi ska äta....grillat eller något annat gott som fiskpaket....sill å jordgubbar å grädde...?!?!? Vad gör du i Midsommar då? 
 



Kommentarer
Postat av: Marina

Vi firar Alexander som fyller 23 på Midsommarafton sen grillfest hos syster :) men först en jobbvecka i kylan...brrrr

2014-06-16 @ 20:52:42
Postat av: Biggan

Jobbar jag då....och tjänar PENGAR!!!!!

2014-06-17 @ 17:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0