Lilla Tilda!

Pelle å Snickar Kalle lägger köksgolv idag....och sätter upp gipsskivor...köket ser redan bättre ut! Bilder kommer senare!!  Jag är hundvakt idag åt lilla Tilda eftersom Nils jobbar! Vi har varit ute på en promenad och nu sover hon i soffan bredvid mej! Goa fina Tilda! Ikväll ska jag på Marite' med Lena....jag vann ju suppe' biljetter för två och ikväll ska vi nyttja dessa. Undrar glad jag ska ta på mej för kläder...äger typ ingenting fint..?!? Det blir till att rafsa igenom garderoben och se vad det går att åstadkomma...! Syrran är hemma i Ösd. på 50års kalas men det är bara fram och tillbaka så vi hinner nog inte träffas mer är en sväng i morgon kanske...Önskar dej en fin lördag! 






Kommentarer
Postat av: Marina

Sicken sötnos ;) vad gäller din Coca-Cola flaska lutar det åt nån gång mellan 1986-1992 sen försvann namnet Coke i Sverige. Kram

2014-03-15 @ 14:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0