Massage!

Jag har varit på massage idag...så jäkla skönt...
ont men skönt...skönont!
En timma tog jag idag...förra veckan blev det en å en halv timma 
Det är bättre med längre tid....en timma går så fort!
Jag verkligen njuter av den behandling hon ger mig...
Kerstin på Kläm å Kåda!
Hurra för bra behandlingar!
Pigg i kroppen efteråt...törstig men pigg!
Jag känner mig lycklig och priviligierad som kan unna mig massage..
......genom jobbet.
Alla här på KAP får massage via jobbet...om dom vill.
Alla vill inte....men jag vill!
 
Får du massage av din arbetsgivare...
....om du skulle vilja ha??
 
 

Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag får friskvårdskuponger som jag kan använda till massage, om jag vill.

2014-03-11 @ 17:37:24
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Maggan

Men jag har ju så svårt att låta någon röra min kropp. Kanske jag skulle låta Kerstin få. Får boka en tid nästa gång jag kommer upp. Det är mycket jag skall göra då: massage, fixa naglar och köpa en glad låda :)

2014-03-11 @ 20:05:33
URL: http://www.maigiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0