Ny vecka......

.....blankt blad!
 
Jag kan göra vad jag vill med denna vecka...
men kommer jag att göra det...?
Eller kommer den att rulla på som vanligt...
bli som alla andra veckor?
Jag vill inte jobba så här hårt...så här många timmar var vecka...
Meningen var att jag skulle trappa ner...
njuta av att ha allt på det torra!
Nu är ingenting torrt kan jag tala om....kan inte ta något för givet...
stort ansvar och liten lön för mödan!
Måste ha is i magen och rida ut konjunkturen...
det blir bättre säger dom... men när?!?
 
Jag ska unna mig massage denna veckan...också!
Jag ska gå och ta hål på min blånagel  ( klämde mig i dörren igår!)...
Jag ska gosa med Tilda som Nils har med sig på kontoret idag! <3
Jag ska ta en promenad var dag...!
Jag ska gå på Nostalgikväll på lördag...jag vann ju biljetter dit!
Jag ska betala skatt och arbetsgivaravgifter (114 000kr )
och försöka se det som något bra!
Jag ska ge mina medarbetare pos.feedback minst en gång om dagen hela veckan!
Jag ska jaga försäkringsbolaget så att vi får sätta fart med köket snart....
Jag ska prata med Lars på skype!
 
OCH jag ska njuta av den tidiga våren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0