Välkommen hem Lars!

Idag har jag som du kanske förstår focus på att Lars ska komma hem! Tar en ledig morgon...han kommer vid 9...sen kommer jag att vara ledig från å till hela dagen. Det blir så skönt att han kommer hem....min yngste son! ❤️ Igår kväll ( läs inatt ) städade jag...avslutade med ett skönt bad och en öl vid 00:30...! Skönt att ha detta gjort...städandet menar jag! Finns ju annat skoj man vill hitta på i helgen...som att ta hand om Tilda tex! Nils jobbar på Elgiganten så då får "farmor" rycka in...hoppas på fint väder så vi kan vara ute. Enligt min väderapp så ska det bli hyfsat väder i helgen...lite sol och 8-12 grader. Det får duga...det blir bra! Nu ska jag skura av datarummet...som ingen varit i sedan sonen emigrerade...och sen ska jag göra mig klar för Frösö Flygplats. Undrar om jag ska ta med mej en lite flagga att vifta med..? Tror fasiken att jag gör så...har en lite flagga i garaget! Önskar er en skön fredag och en trevlig helg! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Välkommen hem Lars!

2014-05-09 @ 10:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0