Ännu en fredag!

Ännu en vecka har passerat...och sen här veckan har det oxå hänt en hel del...! Det blir kul med en nystart! Idag har det dock jäklats...mitt i när jsg hade dom mest stressigt...kring lunch...( som jag inte hann stt ta..! ....då lade allt internet av...! Panik med grejer som skulle gå och spm inte gick att skriva fraktsedlar till..! Jag hade brådis eftersom jag skulle hämta kusin Ludde vid tåget kl. 13:40....Pelle fick göra det! Nåväl...till slit funkade skiten och jag kunde göra klart...! Sem åkte Ludde och jag å handlade....han å Lars får hushålla slv i helgen...PK å jag åker till Huså...! Dimmigt å mörkt är det ute....blir skönt att komna upp...Sova och promenera är målet för helgen...! Önskar er alla en skön fredagskväll! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Va skönt att få slappna av i Huså. Jag avslutade veckan på bibblan i Torvalla och Allan i Vemdalen bland snö och renar :) må så gott <3 kram

2014-11-21 @ 19:21:26
Postat av: Maigiz

Usch, vad du verkar få stressa jämt. Skönt med en blugn helg i Huså då. Kram!

2014-11-22 @ 08:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0