Fredag å Lördag!

Jobbad ensam igår...Emil var ledig...Nils hemma med Tilda och Pelle åkte till Huså. Det gick ku det med....! Åkte hem till Alice och Saxon efter jobbet gissade och kokade fisk. Sen ner till Tingvägen...mera fisk och mera gos...! Tog en promenad i spöregn ner på stan....AW på Kitchen & Table med Lena, Karin, Marina å Carina...Jag hade egentligen inte råd men Lena å Carin bjöd mej! Tusen Tack för detta! 💕 Avslutade kvällen med ett glas vin med Lena å Karin här hemma på Ringvägen. Idag blev det sovmorgon och frukost framför TVn....jag ska snart åka hem till Kallkällvägen....Pelle kommer hem och vi ska åka till Hammerdal med bil å husvagn...Blir där till i morgon! Vädret är HÖST...regnigt och grått med risk för snö..Bara att acceptera att vintern är på ingång..! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Det var trevligt igår. Men jag måste lära mig att le när kameran åker fram....kan inte förstå att det ska va så svårt 😬 nåväl jagvar/är glad 😀 puss

2014-10-11 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0