Lördag....

....å nu söndag! Jag hinner inte med....dagarna går fram i en rasande takt! Igår åkte Lena och jag och fixade på gravarna...det blev så fint..! Skönt att det är gjort! En sak mindre att ha ångest över...! Vi åkte till Huså Pelle och jag....på eftermiddagen....via Svenstavik å Hallen. Renoveringsprojektet här i stugan fortsätter....Pelle lägger golvvärme i kök å matrum och jag målar..! Men igår kväll...vi kom upp ganska sent...blev det inte mer än en  god middag och film. Idag ska vi däremot jobba på...vi blir kvar till i i morgon...skönt att ha hela dagen på sig.  Idag är det oxå 29 år sedan vi gifte oss....Gattis till den bravaden! Önskar dej en mysig söndag! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0