Jag borde.....

.....packa inför morgonens resa...! Men här sitter jag å sitter...! Har gnott på som en gnu idag för att hinna undan...ska ju vara lerig i morgon halva dagen. Fixade lönerna på förmiddagen...sen leveranserna. Gick förbi OK Kärfältet på vägen hem och hyrde en bil...Skönt att det är fixat! Ikväll har jag gjort sprödbakad torsk till middag...kört trimmern trädgården....och nu borde jag packa...men då tog energin slut...! Nääe nu är det bara att spotta upp sig...packa  packa...packa...! Men packa klokt å packa lite! Åhhh vad jag längtar till o morgon.....Kuuuul ska det bli! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Kör försiktigt och ha en underbar helg goa du..>3

2014-09-26 @ 15:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0