Erikslund....

....min plats på jorden! 
Rekordmånga besökare på årsmötet i år...ca 20st....! 👍💕 Tror att en orsak är vårt engagemang att köra igång Grannsamverkan! Många är intresserade av att vara med...efter de tre inbrotten som skedde för några veckor sedan i villor i området..Många grannar vaknade upp efter detta..! Vi hoppas få till ett möte med Polise å det snaraste!! Trots att jag inte är omtyckt av alla grannar blir jag återvald...år...efter år 
...efter år....! Deras problem...inte mitt..! 
Som vanligt åt vi paj å sallad efter mötet...å drack lite vin...! Trevligt tyckte de flesta...! Man kan inte mer än vara sig själv..! Nu e de kväller...! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Dagens största engagemangsros till dig!<3

2015-04-24 @ 07:48:28
Postat av: Marina

Goafton :) Gick hem idag och passerade huset och det är sååå fint med den guldiga stenen och all metall runt fönster och dörrar 😀 blev så glad av att se huset nu när det är avtäckt ❤️ puss

Svar: Jätte spännande...! 👍😊👏 Själv är jag på Kör After Work på Gamla Teatern!
jamtlandspower

2015-04-24 @ 18:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0