Söndag all in...!

Tog en redig sovmorgon och var sedan redo att åka till Lit för ännu en arbetsdag...men Nääe...vi ändrade oss..! Pelle åkte på gamla KAP för att plocka å städa...p jag fick en Hofors ned bästa Lena å en Loppis hos bästa Mari à...Mysigt att få en dag med kompisar....Tackar jag för! Lagade som vanligt en god middag....lchf-stuk..lite vin...å flera goda samtal. Lars blir kvar i Uppsala till i morgon... Andra hemlisar finns att berätta...återkommer när dessa blir offentliga..! 😜






Kommentarer
Postat av: Lena

Hofors????fastän jag var med förstår jag inte riktigt :-)

2015-04-13 @ 07:29:01
Postat av: Anonym

Jäkla telefon....

2015-04-13 @ 07:40:23
Postat av: Marina

Haha...va tokigt det kan bli 😝

2015-04-13 @ 19:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0