Solig tisdag.....

.....och en skitjobbig sådan! 

Idag sa den ende medarbetaren vi har KAPAB, som inte tillhör familjen, upp sig...! Bara rakt av över en diskution om pengar...inte lön men andra slantar...! Så kan det oxå bli..! Kände mig smått hysterisk först men detta måste ju fungera så det är bara att acceptera att livet å vardagen förändras. Ikväll har jag varit hos min frissa Carina å fixat håret...tog en promenad dit för att rensa skallen från negativt skit! Sen skjutsade hon hem mej....en sån frissa vaaaa! Nu borde jag städa min katastofgarderob....men inte ikväll heller infinner sig den energin...! 







Kommentarer
Postat av: Marina

Godafton snygging! Ja det var ju snällt 😊 men vad trist med jobbet - Nya friska tag i morgon som nog blir en solig onsdag ☀️👍

2015-08-18 @ 23:02:38
Postat av: Lena

Meen...vaa...jobbigt!! Hur gör ni nu då?? Pelle in och svetsar blad.. eller....Det löser nog sig på nåt vis, ska du se! Kramiz..

Svar: Emil gör blad och jag in på lager å leveranser tills vidare. Men vi ska söka en 1/2 tid till att packa!
jamtlandspower

2015-08-19 @ 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0