Sortera mera...

Vi fortsätter att sortera å slänga..,! Igår hittade jag em låda med foton som jag fastnade i..var liksom tvungen att titta på alla foton...och behöll så gott som alla..! Många kort på grabbarna i olika åldrar...kul att minnas! I dag efter jobb å mat så körde vi ännu ett lass på källsorteringen...vilket i ordningen vet jag inte...men bra känns det! Sen tog vi en kvällspromenad och sen somnade jag i soffan framför TVn...! Nu efter en dusch så känner jag mej pigg...borde duschat å lagt mej direkt efter promenaden...när sovtåget gick...! God Natt ändå alla därute...kanske fler som nattugglar..!?!

Anita som liten tös! 

Familjen nån jul på 70-talet...!

Barnaskaran i Årestugan! 


Anita å Lars på Gotland sommaren -93

Anita Pelle å Maggan tidigt 80-tal


Nils

Emil


Lars



Kommentarer
Postat av: Marina

Härligt med gamla foton - synd bara att man så sällan tar sig tid att titta på dem ❤️

2015-08-13 @ 17:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0