Springa runt....

....å prata strunt med grannarna! 
Emil var sjuk idag oxå...så jag går in på min 3:de vecka med att jobba extra på leveransavdelningen...jobbigt! 
Veckans Matkasse kom idag efter sommaruppehållet..! Hade dock glömt att ändra till två personers så bi gick nu en matkasse för en vecka och för fyra personer. Blir ju bra med matlådor då...! Det blev en god melonsallad till middag idag med feta ost och vitlöksbröd! Sen ryckte vi upp oss själva och tog em promenad...träffade grannen Eivor och fick med oss hennes lilla hund på promenaden. När vi kom tillbaka var jag över till Siv å Krister för att se hur det var med dem har inte setts på ett tag...fick ett glas vin och lite surt i växthuset. Gick över till Eivor för att köpa nybakat tunnbröd och blev kvar i lekstugan på ett glas rött..Mycket surr och lite vin med grannarna ikväll....Mysiga grannar...å jag som ska flytta..! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Bra grannar är ovärderliga - så är det bara ❤️

2015-08-11 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0