En lördag...!

Sovmorgonen jag längtat efter försvann med en väckarklocka som ringde vid 6...var min telefon som jag glömt ställa om.,! Pelle och jag fick en myceffektiv förmiddag...minst 6 lådor fick vi urplockad och bortplockad..Tog en promenad på ICA och köpte mer kattsand...det går  en del nu när kattena  är innekatter..! Sen tog vi bussen in till stan..det blev lite julklappar och en öl på Dalwhinnie....sen glöggfest hos Marina å Allan..! Så jätte trevligt å gott.,! Pelle och jag tog bussen tillbaka hem vid 22:00....det blev perfekt det..! En mysig lördag..! ❤️

















Kommentarer
Postat av: Marina

Godmorgon och supertack för igår! Så mysigt och så lagom 😀 Nu morgonfika med tända ljus - blir en promenad idag och en gryta till middag. Puss på er! ❤️

Svar: Tack själva - bra initiativ..! ❤️👍🏻😊❄️🎄⛄️
jamtlandspower

2015-12-06 @ 09:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0