Lugnt å skönt...!

Jag sov till klockan var 10 i morse...behövde väl sova då..! Slappar mej igenom resterande förmiddag med kaffe och film.,! Fixade lite jul...börjande redan igår men blev klar idag på förmiddagen. Katterna fick gå ut lite i koppel..,det var poppis..! Sen tog Pelle och jag en promenad runt Huså...blåsigt men skönt! Vi har bastat och lagat god mat...softat och eldat i spisen...! Det blir tidig hemfärd i morgon...jag har tid hos frissan kl. 13:00..på Frösön hos Carina. Hon är fantastisk som tar emot mej en söndag...å på Lucia.,  ❤️
Önskar er alla en skön Luciasöndsg! 












Kommentarer
Postat av: Marina

Jag har handlat julklappar idag - små och stora 👍 Lax till middag och sen senaste Mission Imposible - ses hos syster imorgon - hon ska fixa mig med 😀💖

2015-12-12 @ 22:26:42
Postat av: Anonym

....och fint har du gjort 🎄❤️

2015-12-12 @ 22:27:26
Postat av: margaretha munther

Mysigt med snö. Avis!

2015-12-12 @ 23:32:45
URL: http://maigiz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0