Lite av varje........

....å ingenting..! 

Jobbat på med det vanliga....fick till och med en promenad på lunchen å det var på tiden! 
Tog tag i saker ßover blivit liggande...städade kontor och personalutrymmen bland annat! 
Vi får ett leverantörsbesök nästa vecka och våra utrymmen så bedrövliga ut! 
Det var skönt att få gjort! 

Så åkte jag och Oliva och min moster Maggan 
( Olivias mormor) till Lit...
jag ville visa våra nya lokaler...
Glömde dock att ta bilder...tyvärr..! 

I morgon är det fredag och i helgen ska Pelle åka till Huså...
men jag ska vara hemma! 
Ska på Vintermiddag hos Karin i morgonkväll 
med sköna tjejer...det ska bli så skoj! 
På lördag borde jag åka till Lit och måla...
...vi får väl se..! 

Vi har fått massor med snö 
och idag har vi haft över 20 grader kallt....
men i natt stiger tempen drastiskt 
och i morgon ska det bli flera plusgrader...
konstigt väder vi har tycker jag..! 

Fredag i morgon...då kör vi en dag till! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0