Minne....

....jag har tappat mitt minne...! Skulle till frissan idag kl13:00....men jag hade skrivit 18:00...Carina hörde av sig och undrade var jag var...å jag hade fel tid i min stressade hjärna! Som tur var så fick jag en ny tid redan i morgon....Tackar jag för! ❤️👍😊

På jobbet fortsätter medarbetare att vara sjuk så jag fortsätter att jobba på leveranserna denna veckan oxå....! Stessigt att försöka hinna med att jobba för två.... Om två veckor ska Emil åka utomlands...då ska jag flytta ner på Ringvägen för att vara kattvakt i två veckor... 
Sen ska vi flytta KAPAB till Lit och så är det Påsk...! 






Kommentarer
Postat av: Carina den där frissan vettu

Men lilla älskade vännen,,coola ner ,,du vet det löser sig,,först ska man bli glad att man vaknar på morgonen å sen kan svinga benen över kanten ,,synes tomorrow,,välkommen då å,,kram

Svar: Tack för att du är flexibel..! 💕
jamtlandspower

2015-02-23 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0