Nu klyver vi veckan....!

Nils jobbat hemmifrån i dag och jag å Emil å övriga har roddat runt KAPAB på egen hand. Oliva, vår prao, har många uppgifter med sej från skolan som ska fixas men hon är målmedveten och ambitiös och får mycket gjort...i morgon är hennes sista dag! Efter jobbet har jag gjort några timmar på Katthemmet....det är alltid mysigt att hjälpa till där. Det var volontärmöte oxå i kväll men jag hoppade det...hade andra uppdrag ikväll. Skulle laga middag men gasen tog slut och jag vet faktiskt inte hur man byter tub....så det blev till att vänta på att mannen kom hem! Pelle bytte gastuben men jag hann inte laga maten för det var dags att hämta en varmluftsugn som jag köpt på FB....helt ny för 1000kr....jätte fin är den! Bild kommer senare! Kom hem vid 8:15 och skulle fixa mat...då funkar inte gasen trots att tuben är bytt...! Fick koka pastan på lilla campingspisen...Det blev middag vid 21:30....framför TVn med inspelad Arga Snickarn å Börje Salming..!  

 Over the Hump - onsdagen är  redan över....
.....ny klyver vi veckan på mitten! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Teknikstrul sucks! Ja jisses vad veckorna går fort! Kallt är det - och mängden snö är imponerande - tänk om jag ändå var en friluftsmänniska vad jag skulle njuta..:)Nu sitter jag inne och tycker bara det är fiiiiint ;o)

2015-02-05 @ 09:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0