Söndagsmys!

Idag har jag inte jobbat...inte på KAPAB och inte i Lit...men jag åkte med Pelle tidigt i morse till Svenstavik för att lämna å hämta skotergrejer på Zinken...sen blev det lite plock å städ å tvätt... Och så hämtade jag Lena i Torvalla...vi åkte och fikade på Frösön...hämtade oxå lite prylar jag köpt på FB...lämnade lite grejer till Cina som Maggan skickat...Så hälsade Lena och jag på Lenas mamma Berit en sväng...! Det blev en kortis på Lillänge oxå....! Sen blev det god middag och härliga långa samtal kring middagsbordet...! I morgon ska jag hämta mer saker jag köpt på fejjan...och så ska jag jobba på leveransavdelningen eftersom Leif är sjuk...! Fick avboka min frissatid I morgonbitti på grund av det....Tyvärr...! Tack till Carina på Klippstugan som är flexibel och förstående och fixade ny tid....en vecka till då med frisyren från helvetet! 
Det var min lediga dag...! 
Nu sova...! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0