Det blir inte alltid....

.....som man tror! Tänkte att jag skulle rensa mitt kontor idag...det ser ut som rena kriget där...eftersom jag jobbat på leveranserna i över 5 månader och inte hunnit med..Meeen så blev det inte..! Emil har varit sjuk idag så jag har gjort 10 timmar på lager och leveranser...! Så kan det bli....inte alltid som man tänkt sej! Det gick ju bra det med....men nu är jag fasen så stött å slut i kroppen å knoppen..! Det  blir soffan ikväll trots att jag borde gå ut och ta en promenad i kylan å djupsnön....fasiken vad det snöar..! Katterna vägrar att gå ut...och ikväll gör jag det oxå....fick ju en promenad på lunchen i alla fall...! 
 Lite kaffe på det här så...! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0