Nu är vi igång.....

....med att bygga kontor i våra lokaler i Lit! Ja inte jag då...vi har anlitat en snickare at fixa detta..! Han satte fart idag..! Har ingen aning om hur lång tid detta kan ta....beror väl på hur bra det går..! Vi ska göra så mycket renoveringsjobb som vi kan göra själva...billigare så..! Det känns spännande och kul att flytta....jobbigt oxå att flytta allt men jäkligt skoj! Idag fick jag till två promenader...20 minuter på lunchen och och så gick jag hem från jobbet. Skönt väder ute idag! 









Kommentarer
Postat av: Marina

Va kul att se att ni nu är på gång! Spännande det där :) Skönt väder....? Nja -18 tycker jag är för kallt men ack vad vackert det är ☀️❄️

2015-01-14 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0