Grattis Pelle!

Idag fyller min Garagegubbe 53 år...Grattis till dej min livskamrat!  💞


Vi var Uppe med tuppen.......å ute var det ösregn! Så en film med Pelle och softade i TVsoffan. Pelle åkte för att se på Traktor Pulling i Flytjärn...jag åkte på stan med Lena! Regn, regn och åter regn! Fixade god födelsedagsmiddag till Pelle och mej och sen kom Nils och Emil med respektive hem på fika och firande på verandan trots det bistra vädret! Denna sommar är det tur att vi har inglasat med infravärme. Ungdomarna drog vidare på sitt...Emil å Elina på fest...Marielle på jobbet och Nils ut med en kompis. Vi gamlingar blir kvar i kuvösen...presis som det ska vara...var sak har sin tid och jag är så nöjd med att bli kvar! Lars missade firandet då han är med flickvän i Norge...kommer hem i morgon! Nu är det en vecka kvar på semestern ovh nu vill jag ha sol...! 




Kommentarer
Postat av: Marina

Grattis Pelle! Hurra hurra! 🎉💥💐

2015-07-19 @ 08:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0