Hur mycket kan man sova....?

Vaknade i morse av att någon stod i hallen tjoade...Det var en man från Oktopal som kom för att besikta vårt hus...För det första trodde jag att han skulle komma klockan 10...och för det andra trodde jag att klockan var kring 7...! Fick brådis kan man lätt säga...tur att jag städade badrummen i går kväll och inte nu på morgonen som jag först tänkte...! Det tog nästan tre timmar att besikta huset...han snokade i alla vrår! Nåväl...det var ju vi som beställt besiktningen inför kommande försäljning..! Men pinsamt att försova sig...hur mycket kan man sova egentligen...? Sov ju 4 timmar igår eftermiddag....lade mej vid midnatt och sov till klockan 9....helt otroligt ! Har tydligen behov av vila! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0