Lördag å söndag...!

Igår var vi bjudna till Sven å Lena på middag..,Det blev en underbar eftermiddag å en härlig kväll...! Vi sov över...ingen bra idé att cykl hem mitt i natta...! Idag har vi fortsatt att plocka prylar...sorterar å funderar...! Grillade till middag och satt ute i solen så länge som det var möjligt...! Sen kom Nils och Marielle och vi tillbringade resterna av kvällen på den inglasade veandan..! Nu har vi plockat in kuddar å dynor å parasoll för nu kommer det em veckas regnande...om jag förstått detta rätt...! Pelle åker till Portugal i morgon...! Gusk om jag får säja vad jag tycker...! 













Kommentarer
Postat av: Maggan

Gusk?

2015-07-06 @ 16:33:05
URL: http://www.maigiz.blogspot.com
Postat av: Marina

....och vad gör P i Portugal då? Smart drag att åka nu ☔️

2015-07-06 @ 18:09:44
Postat av: Anonym

Fusk Maggan....fusk ska det stå!

2015-07-06 @ 19:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0