Måndag å tisdag...!

Igår fick vi en fantastiskt in dag med strålande sol...! Vi var uppe med tuppen..hyrde skylift hos Engelins och körde sopor...så klart! Jag hade tid för nagelvård mitt på dagen och smet från spektaklet..! Pelle satte takplåt å målade  vindskivor och jag fixade mina naglar...och tog en öl på torget..! Rättvist..Nääe men nödigt..! Jag cyklade till Lena i Torvalla på kvällen...vi 
käkade sallad å drack vin...satt på balkongen i solen...Underbart..! Jag cyklade hem vid midnatt! Idag satte jag igång att slipa altanräcket för att kunna måla..! Hann med ca.hälften innan kroppen sa NEJ..! Har ätit god matämnen denna kväll och Pelles bror Anders var här och åt..! Nöjd även ned denna dag trots att kroppen är gråtfärdig! 













Kommentarer
Postat av: Marina

Idag så tog jag tag i spisen och dess baksida med allt vad det innebär samtidigt som A golfade :) sen lite inköp av god mat och dryck. En ljuv afton på balkongen avslutas nu med senaste Jurassic typ nummer 4....el 5 kanske 😊 lagom underhållning i alla fall

2015-07-14 @ 23:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0