Meeen satan i gatan...

......vad tiden går...! Jag hinner inget mina sista semesterdagar..! Lämnade in Lilla Alice på Djurskukhuset för att ta bort tovor...Jämrade en sur katt på eftermiddagen. Jobbade oxå hela dagen igår...löner å andra inbetalningar som måste göras..En otrolig förkylning välde oxå över mig i går...nyser hostar å fryser...! Tog det säkra före det osäkra å dränkte min förkylning i whiskey..en...! Det blev ännu en tur tur till KAPAB idag...har skrivit in alla ordrar som låg i mejlen..,ca 50st...städat kontor å personalrum....! Så fikade vi på Lits Hembygdsgård...Ikväll kom Knut...barnens kusin..! Fest på balkongen så klart å start på Boltonfest å Yranvekan..! Skit i förlylningen..,! 











Kommentarer
Postat av: Marina

Fullt ös - medvetslös 😜💕 puss

2015-07-24 @ 07:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0