Onsdag å torsdag v. 28

Nu har snart min andra semestervecka regnat bort...! Igår förmiddag var jag i Lit och jobbade...betalade räkningar...in med skatt å arbetsgivaravgifter...ringde kunder...En hel del som måste fixas trots att man har semester. Åkte till min svägerska Gerd i Nor igår eftermiddag..! Vi fick en trevlig eftermiddag och en fantastisk kväll / natt med God mat och gott vin....viktiga samtal....vi kom i säng klockan 4 i morse! Ikväll kommer Oelle hem...ska hämta honom på flyget vid 19:00. Känner mej nöjd på allt regnande...nu vill jag ha sol å värme..Jag menar...8 grader och hällregn och vi är en vecka in o juli...! 
Skitväder...! 














 

Kommentarer
Postat av: Marina

Ja makalöst skitväder!!! Vi löste ledan med en tripp till IKEA. Nu hemma med lite öl god mat och tända ljus.... Myspys ❤️

Svar: Lena å Karin var oxå på IKEA idag....😊
jamtlandspower

2015-07-09 @ 17:15:51
Postat av: Marina

Nämen?? I Sundsvall? Nog för att det var kaotiskt med folk så borde vi ju kunnat mötas...😊

Svar: Dom skulle i alla fall dit idag...vet inte om dom kom iväg ....!
jamtlandspower

2015-07-09 @ 18:32:57
Postat av: Lena

Blev ingen Ikea-resa, (ångrade oss), annars hade vi kanske träffats på!
Däremot åkte vi till Carina och hämtade Karins cykel.

2015-07-09 @ 23:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0